Idag var Jimmie Åkesson i Karlshamn för att träffa väljare och fritidspolitiker | Sverigedemokraterna i Karlskrona

Idag var Jimmie Åkesson i Karlshamn för att träffa väljare och fritidspolitiker

Idag, söndag den fjärde mars var allas vår Jimmie Åkesson i Blekinge på sin Sverigeturné för att tala till medlemmar, fritidspolitiker och alla andra som tagit sig till soliga Karlshamn denna vackra dag. Jimmie talade i nästan en timma om framtiden, folkrörelsen Sverigedemokraterna, som startade med 300 personer och har växt sig starkare för varje dag. Vi närmar oss nu 30 000 medlemmar med stormsteg. Jag blev inspirerad av att höra Sveriges kanske näste statsminister och hans små anekdoter som lockade till många skratt bland åhörarna. Jimmie pratade om svensk kultur, våra traditioner och även hur andra partier benämnt vår kultur på dåligt vis, alla kommer ihåg Mona Sahlins ”Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker. ”
Jimmie är och förblir vår partiledare och vi hoppas få återse dig snart igen och gärna i Karlskrona, på torget då ska du få se på folksamling!