9 december Medlemsmöte med Angelika Bengtsson | Sverigedemokraterna i Karlskrona

9 december Medlemsmöte med Angelika Bengtsson

Söndagen den 9 december har SD Karlskrona har den stora äran att välkomna Angelika Bengtsson till vår vackra stad, denna gången som representant för Blekinge, på riktigt! Angelika kommer att prata om sitt arbete i riksdagens kulturutskott, hennes engagemang i nordiska rådet samt hur hon ska jobba för vårt län, i riksdagen. Vi kommer b.la ställa frågor om E22, tåginfrastrukturen, sälens- och skarvens utbredning. Du kanske också har specifika Blekinge- eller Karlskronafrågor som du brinner för?

Föreningen bjuder alla som anmält sig i tid på ett ”litet julbord” med de godaste rätterna där alla medlemmar är varmt välkomna. Platsen är hemlig och fås vid anmälan till karlskrona@sd.se. Föreläsningen startar kl 13:00 och håller på till cirka kl 16:30 med paus för det ”lilla julbordet” kl 14:00-14:45. Kom gärna i god tid för att få en bra sittplats och observera att platserna är begränsade så först till kvarn gäller. Var snälla och anmäl er snarast möjligt om ni vill komma, i anmälningsmejlet ska ni även skriva om ni har några allergier.

Varmt välkomna!

Ordförande

Är du inte medlem så går det att bli det genom att klicka på länken nedan och fylla i informationen där.

Medlemsansökan Sverigedemokraterna