15 september Bowlingutmaningen! | Sverigedemokraterna i Karlskrona

15 september Bowlingutmaningen!

Hej alla detta är ett internt möte endast för dem som är medlemmar i SD Ronneby eller SD Karlskrona. Varje år så har vi lite utbyten över kommungränsen med roliga tävlingar. Det kan vara metartävling eller bowling., denna gången kör vi bowling på Cyberzone i Karlskrona där vi bokat alla banorna men det är ändå begränsade platser (40) varför du uppmanas att anmäla dig så snabbt du kan.

Alla medlemmar är välkomna att ställa upp, vi samlas 18:00 på Cyberzone som ligger på Saltö utanför Karlskrona för att äta en bit mat sedan kör vi igång kl. 19:00. Vi har hyrt hela hallen fram till 20:00, därefter blir det prisutdelning och kaffe med hembakt kaka.
Vi vill att ni anmäler er senast 10 september så vi vet hur mycket mat som ska köpas in, ange även i anmälan om ni har allergier. Glöm inte att det finns max 40 platser så först till kvarn! Det finns öl att köpa för den som så önskar i hallen. Eventet är kostnadsfritt.

Anmälan till: karlskrona@sd.se, ange i anmälan om ni tillhör Ronneby eller Karlskrona.