12 november medlemscafé | Sverigedemokraterna i Karlskrona

12 november medlemscafé

Medlemscafé SD Karlskrona
Tema: Politiken i Karlskrona

Medlemscafé i vår nya partilokal i Lyckeby, riksvägen 37. Kaffe, bullar och kakor samt trevliga samtal utlovas. Medlemscafeét håller öppet mellan klockan 16-19 och är öppet för alla medlemmar och sympatisörer. Ingen föranmälan krävs, har du frågor kan du kontakta ordförande Christopher på telefon 0455-305095 eller via mejl karlskrona@sd.se

17:30 kommer gruppledaren för nya Region Blekinge med ett extrainsatt föredrag med anledning av det stormiga styret i nya region Blekinge. Björn kommer prata om kommande budget och vad de har för möjligheter att agera. Alliansstyret började mandatperioden med att höja skatten, utan att ens försöka effektivisera verksamheten. SD Har lagt flera besparingsförslag, undrar du vilka och hur SD skulle styra landstinget om vi fått majoritet då ska du komma till detta fullmatade medlemscafé

18:00 startar kvällens ämne,  ”Politiken i Karlskrona” och kommer handla om minoritets styre, majoritetsstyre. Hur man agerar som opposition, förhandlingar med andra partier och mycket mer. Ämnet startar kl 18:00 och detta mötet hålls av Lotta med stöd av Christopher från Kommunstyrelsen.

/Styrelsen